Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku – Petra KOPECKÁ
Petra KOPECKÁ
Bachelor's thesis
Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku
The analysis of shopping behavior and perception of advertising by the readers of Valašský deník
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na …moreAbstract:
Presented thesis is dedicated to the problem of advertising in regional newspapers. Thesis describes advantages and disadvantages of advertising media, pays attention to market segmentation and outlines a model of shopping bahevior of consumers. In the second part is processed questionaire survey. Questionnaire found out buying behavior and the influence of advertising on their purchases.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2011
Identifier:
22104
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Drábková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPECKÁ, Petra. \textit{Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ymene4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOPECKÁ, Petra. Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics
Theses on a related topic
-
Reklama a její vliv na nákupní chování
Kateřina Čechurová -
Segmentace trhu piva
Michaela Škubalová -
Reklama a její vliv na zákazníka 21. století
Milena Skácelová -
Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
Lenka Valterová -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
Jiří Gatnar -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Hana Řádková