Michaela Škubalová

Diplomová práce

Segmentace trhu piva

Beer Market Segmentation
Anotace:
Cílem diplomové práce je najít podobnosti či diference mezi spotřebiteli trhu piva v ČR s použitím primárního a sekundárního výzkumu a obsahové analýzy. Práce obsahuje 2 části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána segmentace trhu, marketingový výzkum a trh piva ČR. Praktická část zahrnuje segmentaci trhu pomocí sekundárních dat (agenturní data MML-TGI se softwarem Data Analyzer) …více
Abstract:
The goal of the master's thesis is to find out similarities or differences among consumers in the Czech beer market by using primary and secondary research and content analysis. The thesis contains two parts, the theoretical and the practical one. Market segmentation, marketing research and Czech beer market are described in the theoretical part. The practical part includes market segmentation by using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34806