Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku – Petra KOPECKÁ
Petra KOPECKÁ
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku
The analysis of shopping behavior and perception of advertising by the readers of Valašský deník
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na …víceAbstract:
Presented thesis is dedicated to the problem of advertising in regional newspapers. Thesis describes advantages and disadvantages of advertising media, pays attention to market segmentation and outlines a model of shopping bahevior of consumers. In the second part is processed questionaire survey. Questionnaire found out buying behavior and the influence of advertising on their purchases.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
22104
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPECKÁ, Petra. Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a její vliv na nákupní chování
Kateřina Čechurová -
Segmentace trhu piva
Michaela Škubalová -
Reklama a její vliv na zákazníka 21. století
Milena Skácelová -
Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
Lenka Valterová -
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
Jiří Gatnar -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Hana Řádková