Petra KOPECKÁ

Bachelor's thesis

Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku

The analysis of shopping behavior and perception of advertising by the readers of Valašský deník
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na …viac
Abstract:
Presented thesis is dedicated to the problem of advertising in regional newspapers. Thesis describes advantages and disadvantages of advertising media, pays attention to market segmentation and outlines a model of shopping bahevior of consumers. In the second part is processed questionaire survey. Questionnaire found out buying behavior and the influence of advertising on their purchases.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor: 22104

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martina Drábková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOPECKÁ, Petra. Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics