Bc. Jan Hercl
Master's thesis
Etika v podnikatelské činnosti
Business Ethics
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je etika v podnikatelské činnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou představeny pojmy etika, podnikatelská etika a společenská odpovědnost podniku. Zde je vysvětlen i význam etického kodexu ve firmě a integrace etiky a etické zodpovědnosti do strategie podniku. Posléze budou představeny nástroje a formy etického řízení a modely …viacAbstract:
This master's thesis focuses on ethics in business. The paper is divided into theoretical part and empirical survey. The theoretical part introduces the concepts of ethics, business ethics and corporate's social responsibility. Here, the meaning of the ethical code in the company as well as integration of ethics and ethical responsibility to business strategy are introduced. The thesis then presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xtn0w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Pavel Nesejt
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Podnikateľská etika finančnej inštitúcie
Jaroslava Havettová -
Etický kodex zaměstnanců ve veřejné správě a jeho vliv na firemní kulturu
Iveta KAVKOVÁ -
Podnikatelská etika a generace Z
Ladislav Valica -
Etika ako prekážka firiem v aplikácii neuromarketingu
Veronika Hanzelyová