Young Learners - Multiple Intelligence Theory in Project Work – Mgr. Martina Chlupáčková
Mgr. Martina Chlupáčková
Bachelor's thesis
Young Learners - Multiple Intelligence Theory in Project Work
Young Learners - Multiple Intelligence Theory in Project Work
Anotácia:
Tato Bakalářská práce pojednává o využití projektové práce ve výuce anglického jazyka u mladších žáků základní školy a současně o možnosti využití některých myšlenek Gardnerovy teorie mnohočetných inteligencí. Poukazuje na potřebu vytvoření zajímavé a hravé atmosféry ve třídách, kde se všechny děti zapojí do procesu výuky bez ohledu na své schopnosti, nebo typ inteligence. Práce se také zabývá problematikou …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with teaching English language to young learners at primary school through projects and also about applying various ideas from Gardner` s theory of multiple intelligence in teaching. It shows the need of creating an interesting and playful atmosphere in the classrooms where all pupils are involved in the process of learning regardless their abilities or intelligence type …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pq47w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Music as a Pedagogical Tool in an English Language Classroom
Martina Coufalíková -
Lidská inteligence
Marta Holá -
Rozvoj slovní zásoby žáků na základě jejich profilu mnohočetných inteligencí
Markéta VLČKOVÁ -
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Tomáš Andrášik -
Teaching English to Children on the Basis of Multiple Intelligences Theory
Vendula Přikrylová Krpcová -
Projektová výuka na gymnáziích v Brně
Nela Vicherková -
Alternative teaching methods in teaching English
Kateřina Vodešilová -
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová