Bc. Lucie Hampejsová

Bakalářská práce

Persvaze a její prostředky v současné marketingové komunikaci

Persuasion and Its Tools in Contemporary Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje persvazivních techniky v současné marketingové komunikaci s důrazem na koncepty představené v dílech Roberta Cialdiniho. Práce se zaměřuje na identifikaci a analýzu přesvědčovacích strategií používaných v marketingových kampaních a zároveň zkoumá jejich etičnost vůči spotřebiteli. V rámci analýzy jsou zkoumány vybrané reklamní kampaně z různých odvětví a následně identifikovány …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses persuasive techniques in contemporary marketing communication with an emphasis on the concepts introduced in the works ofRoberto Cialdini. The thesis focuses on the identification and analysis ofpersuasive strategies used in marketing campaigns while examining their ethicality towards the consumer. The analysis examines selected advertising campaigns from different industries …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní