Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC – Kristýna Pavlová
Kristýna Pavlová
Bakalářská práce
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení efektivity dosud využívaných B2B marketingových nástrojů neziskové organizace AIESEC. Pomocí provedeného mar-ketingového auditu byly zjištěny nedostatky v jejich fungování. Na základě analýz a kvantitativního výzkumu byla navržena nová strategie vedoucí k naplnění cíle implementace B2B marketingu, kterým je navýšení počtu společností zahajující spolupráci …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the evaluation of the effectiveness of previously used B2B marketing tools of the non-profit organization AIESEC. Marketed audits revealed deficiencies in their functioning. Based on analysis and quantitative re-search, a new strategy has been proposed to achieve the goal of B2B marketing implementation, which is to increase the number of companies starting to collab …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/yn9qah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLOVÁ, Kristýna. \textit{Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/yn9qah/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Budování značky společnosti na B2B trhu
Pavla Krejsová -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná