Kristýna Pavlová

Bakalářská práce

Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení efektivity dosud využívaných B2B marketingových nástrojů neziskové organizace AIESEC. Pomocí provedeného mar-ketingového auditu byly zjištěny nedostatky v jejich fungování. Na základě analýz a kvantitativního výzkumu byla navržena nová strategie vedoucí k naplnění cíle implementace B2B marketingu, kterým je navýšení počtu společností zahajující spolupráci …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the evaluation of the effectiveness of previously used B2B marketing tools of the non-profit organization AIESEC. Marketed audits revealed deficiencies in their functioning. Based on analysis and quantitative re-search, a new strategy has been proposed to achieve the goal of B2B marketing implementation, which is to increase the number of companies starting to collab …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/yn9qah/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích