Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově – Petra NEDVĚDOVÁ
Petra NEDVĚDOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově
(na příkladu cílové skupiny seniorů)
Marketing in conditions of the Municipal Library in Litvinov
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce "Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově (na příkladu cílové skupiny seniorů)" bylo popsat a zhodnotit činnosti Klubu seniorů, zanalyzovat zájmy členů Klubu seniorů a navrhnout případná zlepšení. V první kapitole jsem se zabývala knihovnami v rámci odborné literatury, neziskového sektoru a marketingem knihoven. V další kapitole jsem se věnovala popisu historie …moreAbstract:
The aim of my thesis "Marketing in conditions of the Municipal Library in Litvinov (On the example of the target group of seniors)" was to describe and evaluate activities of the Senior Club and to analyze interests of members of the Senior Club and also to suggest possible improvements. In the first chapter I dealt with libraries in connection with the scientific literature, non-profit sector and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Petr Lebeda, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEDVĚDOVÁ, Petra. Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingový mix Podkrušnohorského technického muzea
Monika Chloubová -
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
MARKETINGOVÝ A KOMUNKAČNÍ MIX VYBRANÉ KULTURNÍ UDÁLOSTI
Eliška Zukalová -
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Marketingový mix hradu Lukova
Petra Bystroňová -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková