Přímá volba prezidenta ČR v kontextu předvolebních průzkumů – Eva Chromcová
Eva Chromcová
Bakalářská práce
Přímá volba prezidenta ČR v kontextu předvolebních průzkumů
Direct presidential election in the Czech Republic in the context of pre-election polls
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá statistickou analýzou výsledků volebních modelů u přímé volby prezidenta v roce 2023. V práci je provedena analýza časových řad výsledků volebních modelů agentur zabývajících se průzkumy veřejného mínění v České republice, které byly prováděny během roku 2022 a před samotnými volbami v lednu 2023, a srovnání s reálným výsledkem prezidentských voleb. Dále je provedena …víceAbstract:
Bachelor's thesis is on statistical analysis of the results of election model before direct presidential election in Czech Republic in 2023. Thesis includes an analysis of the time series concerning election model made by agencies for public opinion in the Czech Republic and comparison with the result of direct presidential election. Those election models were done within 2022 and in January 2023. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Procházková, Ph.D.
- Oponent: Pavla Hošková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Šumperk
Práce na příbuzné téma
-
Využití mystery shoppingu pomocí agentury: případová studie pro trh v Pobaltí
Klára Bochňáková -
Představuje arsen hrozbu pro vinaře hospodařící v rizikové oblasti?
Klára Matějcová -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák
Název
Vložil
Vloženo
Práva