Bc. Tereza Bartůňková

Bachelor's thesis

Segmentace trhu a chování cílového zákazníka

The market segmentation and target customer behavior
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na podrobnější pohled na marketingové strategie a taktiky. Konkrétně se zaobírá detailnější strategií marketingového rozhodování. Jedná se o marketingové činnosti, na které je v dnešní době kladen výrazně větší důraz než tomu bylo v minulosti. V teoretické části této práce je uvedeno, jakým způsobem se trhy rozdělují a jak jsou členěny na konktrétní skupiny zákazníků (segmentace …more
Abstract:
The target of the bachelor’s thesis is focused on more detailed view on marketing strategies and tactics. Specifically, it deals with a detailed strategy marketing decision. Those are marketing strategies, which nowadays puts much greater accent on than in the past. In the theoretical part of the thesis is mentioned how markets are fractioned and how the markets are dived into the specific customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication