Segmentace trhu a chování cílového zákazníka – Bc. Tereza Bartůňková
Bc. Tereza Bartůňková
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
The market segmentation and target customer behavior
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na podrobnější pohled na marketingové strategie a taktiky. Konkrétně se zaobírá detailnější strategií marketingového rozhodování. Jedná se o marketingové činnosti, na které je v dnešní době kladen výrazně větší důraz než tomu bylo v minulosti. V teoretické části této práce je uvedeno, jakým způsobem se trhy rozdělují a jak jsou členěny na konktrétní skupiny zákazníků (segmentace …moreAbstract:
The target of the bachelor’s thesis is focused on more detailed view on marketing strategies and tactics. Specifically, it deals with a detailed strategy marketing decision. Those are marketing strategies, which nowadays puts much greater accent on than in the past. In the theoretical part of the thesis is mentioned how markets are fractioned and how the markets are dived into the specific customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pe57c/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Dominika Dvořáková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Dominika Dvořáková -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Rudolf Kováč -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová