Jana BUBNOVÁ

Bachelor's thesis

Generace 55+ - marketingová strategie ve finančních službách

55+ generation - marketing strategy in financial services
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou stárnutí obyvatel a důsledků, které tento jev přináší do marketingu. Snaží se zmapovat životní styl, chování i potenciál, který v sobě skrývá generace 55+. Práce je rozdělena na několik částí. První část se zabývá demografickým vývojem a strukturou obyvatel. Druhá část je zaměřena na chování klientů. Následující část je věnována výzkumům zaměřených na starší …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the population ageing and the impact which this phenomenon has on marketing. It seeks to map the lifestyle, behaviour and the hidden potential of the 55+ generation. The thesis is divided into several parts. The first part deals with demographic trends and population structure. The second part focuses on the behaviour of clients. The following chapter deals with a research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUBNOVÁ, Jana. Generace 55+ - marketingová strategie ve finančních službách. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management