Podpůrná opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením – Tereza BUBELOVÁ
Tereza BUBELOVÁ
Bachelor's thesis
Podpůrná opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením
Support measures in the system of preschool education for children with visual disabilities
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění informací z oblasti podpůrných opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením. Tato bakalářská práce se skládá z části teoretické a z části praktické. V teoretické části se zabývám nejprve obecnou charakteristikou zrakového postižení. Dále se věnuji problematice podpůrných opatření a při tom čerpám především z nejaktuálnějších vyhlášek …moreAbstract:
The aim of this thesis is to collect information from the area of support measures in the system of preschool education for children with visual disabilities. This bachelor thesis contains both, theoretical and practical part. In the theoretical part, firstly, it is focused on the general characteristics of the visual disability. Further, it is dealt with the issue of support measures. The data are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Novohradská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUBELOVÁ, Tereza. \textit{Podpůrná opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ynzh9d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUBELOVÁ, Tereza. Podpůrná opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová