Michaela Polášková
Bakalářská práce
Vizuální styl festivalu
Visual style of festival
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je vytvoření nového vizuálního stylu pro hudební festival Hrady CZ. Jedná se o festival, který se koná každý letní víkend u jiného hradu či zámku v České republice. Cílem práce je vytvořit design, který bude divácky atraktivnější a bude vhodnější pro cílovou skupinu a také zvýšit pomocí festivalu návštěvnost českých kulturních památek i mimo letní měsíce. Teoretická část …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the creation of a new visual style for the music festival Hrady CZ. It is a festival that takes place every summer weekend at a different castle in the Czech Republic. The goal of the work is to create a design that will be more attractive to the audience and will be more suitable for the target group, and also to increase the number of visitors to Czech cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: MgA. Klára Horová
- Oponent: Barbora Toman Tylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva