Ing. Sabina Kulíková

Bachelor's thesis

Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci

The Marketing Event and its Utilization for the Integrated Marketing Communication
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace, konkrétně eventového projektu, pro nově vznikající firmu s jezdeckými potřebami pro koně. Práce je členěna do tří hlavních částí, které vytvářejí ucelený soubor informací a návrhů. První část je věnována odborné teorii tvořící základní obecná projektová východiska. Druhá část práce pojednává o komunikačním mixu a v obecné rovině definuje …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is a proposal of marketing communication, concretely focused on a event project, for a new company specialized on horse yequipment. The dokument is dividedin to free main chapters, which create a komplex file of information and suggestions. The first part is dedicated to scientifictheory, which creates the basic project starting points. The second part deals with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication