Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci – Ing. Sabina Kulíková
Ing. Sabina Kulíková
Bachelor's thesis
Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci
The Marketing Event and its Utilization for the Integrated Marketing Communication
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace, konkrétně eventového projektu, pro nově vznikající firmu s jezdeckými potřebami pro koně. Práce je členěna do tří hlavních částí, které vytvářejí ucelený soubor informací a návrhů. První část je věnována odborné teorii tvořící základní obecná projektová východiska. Druhá část práce pojednává o komunikačním mixu a v obecné rovině definuje …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is a proposal of marketing communication, concretely focused on a event project, for a new company specialized on horse yequipment. The dokument is dividedin to free main chapters, which create a komplex file of information and suggestions. The first part is dedicated to scientifictheory, which creates the basic project starting points. The second part deals with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u7pxi/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků