Personální marketing a employer branding – Kateřina Fuková
Kateřina Fuková
Diplomová práce
Personální marketing a employer branding
HR Marketing and Employer Branding
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat činnosti personálního marketingu a employer brandingu ve vybrané společnosti a na základě této analýzy navrhnout doporučení a opatření vedoucí k zefektivnění a optimalizaci těchto činností. První část této práce analyzuje probíhající změny v lidském kapitálu a nabízí teoretická východiska pro oblasti HR marketingu a employer brandingu. Tato část práce vychází z rešerše …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is analyze HR marketing and employer branding activities of chosen company and based on this analysis suggest recommendations and steps leading to improvement and optimization of these activities. In the first part, it analyzes ongoing changes in human capital and offer theoretical foundations for HR marketing and employer branding areas. This part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Kateřina Legnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74009
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Human resources marketing in Tesco Stores ČR a.s.
Klára Řídká -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Personální marketing
Erika Konrádová -
Personální marketing ve vybrané společnosti
Ester Poláková -
Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Jaroslav Mašek -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi firmy
Denisa Čadková -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková