Marketingová komunikace v souvislosti s novým obchodním konceptem – Miroslav Jílek
Miroslav Jílek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v souvislosti s novým obchodním konceptem
Marketing communication for new business concept
Anotácia:
Cílem této práce je zařadit nový obchodní koncept do teoretického základu o marketingové komunikaci a obchodních konceptech. První a druhá kapitola tento teoretický rámec popisují a na začátku třetí kapitoly je nový koncept popsán. Třetí a čtvrtá kapitola se věnují vedlejšímu cíli, a to nastavení nové strategie marketingové komunikace tohoto konceptu. Nejprve jsou provedeny a popsány výzkumy zaměřené …viacAbstract:
The goal of this thesis is to describe new business concept and set it into theoretical framework of marketing communication and business concepts. The theoretical framework is described within first and second chapter and the new business concept is described at the beginning of third chapter. Third and fourth chapter are focused on side goal of this thesis, to propose new strategy of marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses yosi5l yosi5l/2
24. 4. 2016