Bc. Edita Koňárková

Master's thesis

Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce

Streamlining online marketing tools specific institutions
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zefektivnění on-line marketingových nástrojů společnosti EUROFORM a.s. Práce se skládá ze tří částí a to teoretické, praktické a návrhové. Objasnění možnosti postupu je úkolem teoretické části, tyto postupy jsou aplikovány v praktické části. Úkolem části praktické je zhodnotit situaci společnosti v oblasti marketingových komunikací především on-line marketingu. S pomocí …more
Abstract:
The subject of this thesis is to streamline online marketing tools company EUROFORM Inc. The work consists of three parts: the theoretical, practical and design. Clarification advancement opportunities is the task of the theoretical part, these procedures are applied in the practical part. The task of the practical part is to evaluate the situation of the company in the field of marketing communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Josef Zapletal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting