Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce – Bc. Edita Koňárková
Bc. Edita Koňárková
Master's thesis
Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce
Streamlining online marketing tools specific institutions
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zefektivnění on-line marketingových nástrojů společnosti EUROFORM a.s. Práce se skládá ze tří částí a to teoretické, praktické a návrhové. Objasnění možnosti postupu je úkolem teoretické části, tyto postupy jsou aplikovány v praktické části. Úkolem části praktické je zhodnotit situaci společnosti v oblasti marketingových komunikací především on-line marketingu. S pomocí …moreAbstract:
The subject of this thesis is to streamline online marketing tools company EUROFORM Inc. The work consists of three parts: the theoretical, practical and design. Clarification advancement opportunities is the task of the theoretical part, these procedures are applied in the practical part. The task of the practical part is to evaluate the situation of the company in the field of marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/hhryi/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Josef Zapletal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Online Activism: The Internet as a Tool for Social Change in the Context of the United States
Pavla Němečková