Učitelka mateřské školy a její role v předškolním vzdělávání – Marie FÁBRYOVÁ
Marie FÁBRYOVÁ
Bakalářská práce
Učitelka mateřské školy a její role v předškolním vzdělávání
Kindergarten teachers and their roles in pre-school education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou rolí učitele mateřské školy v předškolním vzdělávání. Popisuje dané role a učitele jako aktéra v předškolním vzdělávání, zaměřuje se na osvojování rolí učitelem a použití při vzdělávání. Zabývá se také obecnými komunikačními strategiemi v komunikaci s dítětem a řečí učitelek mateřských škol. V empirické části se bakalářská práce zabývá praktikováním …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the characteristics of the role of kindergarten teacher in pre-school education. It describes the teacher's roles as a person involved in pre-school education, focuses on adopting the roles of teacher and its use in education. Certain part focus on men and their role of teacher in pre-school education. The empirical part of the bachelor thesis deals with practicing of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FÁBRYOVÁ, Marie. Učitelka mateřské školy a její role v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Efektivní komunikace učitelů mateřských škol
Eva Tondlová -
Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ
Eva Jakešová -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová