Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s. r. o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny – Tomáš Křemének
Tomáš Křemének
Bachelor's thesis
Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s. r. o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny
Communication Plan of the Company FIRMPLUS, s. r. o. Focused on the Field of Pawnshop Business
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení stávající marketingové komunikace ve společnosti a návrh nového komunikačního plánu firmy FIRMPLUS, s. r. o., která podniká pod obchodním jménem Zastavárna & Bazar Zlín U radnice. Práce je rozdělena na dvě části. Do první části jsou zapracovány poznatky z odborné literatury související s řešenou problematikou. Praktická část je započata představením společnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the evaluation of the current marketing communication within the company and on a proposal of a new plan of the communication in the company FIRMPLUS Ltd., which operates under the trade name Pawnshop & Bazar Zlín - U Radnice. In the first part are incorporated findings from the literature related with the problem. At the beginning of the practical part there is an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘEMÉNEK, Tomáš. \textit{Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s. r. o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/yq9wdx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Křemének, Tomáš. Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s. r. o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková