Marketingové řízení ve firmě CCS International s.r.o. – Bc. Lucie Hadrávková
Bc. Lucie Hadrávková
Bakalářská práce
Marketingové řízení ve firmě CCS International s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na Marketingové řízení ve firmě CCS International s.r.o. Teoretická část popisuje marketingového řízení, marketingové koncepce, marketingové prostředí, Porterův model, STEP a SWOT analýzu. Účelem Porterova modelu a STEP analýzy je zjištění vnitřních a vnějších faktorů, které působí na firmu. SWOT analýza slouží k určení pozice firmy na trhu, ve které se v současnosti nachází …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing management in the company of CCS International, Ltd. The theoretical part describes the marketing management, marketing concepts, marketing environment, Porter, STEP and SWOT analysis. The purpose of Porter's model and the STEP analysis is to identify internal and external factors that affect business. SWOT analysis is used to determine market position, which is currently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/runyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Management změn v marketingovém a podnikatelském prostředí podniku xy
Jiří Krejča -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA
Lucie Šimonová