Bc. Lucie Hadrávková

Bakalářská práce

Marketingové řízení ve firmě CCS International s.r.o.

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na Marketingové řízení ve firmě CCS International s.r.o. Teoretická část popisuje marketingového řízení, marketingové koncepce, marketingové prostředí, Porterův model, STEP a SWOT analýzu. Účelem Porterova modelu a STEP analýzy je zjištění vnitřních a vnějších faktorů, které působí na firmu. SWOT analýza slouží k určení pozice firmy na trhu, ve které se v současnosti nachází …více
Abstract:
This thesis focuses on marketing management in the company of CCS International, Ltd. The theoretical part describes the marketing management, marketing concepts, marketing environment, Porter, STEP and SWOT analysis. The purpose of Porter's model and the STEP analysis is to identify internal and external factors that affect business. SWOT analysis is used to determine market position, which is currently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích