Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně – Bc. Ludmila Crhová
Bc. Ludmila Crhová
Master's thesis
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Political Marketing Efficiency – Analysis of a Specific Campaign
Abstract:
Diplomová práce se zabývá otázkami, jak efektivně komunikovat s voliči a jak je získat pro volbu politické strany. Zaměřuje se na jednotlivé kanály komunikačního mixu a jejich efektivitu v komunikaci s voliči. Rozebírá formy komunikace, otázku předvolebních výzkumů a možné příčiny konfliktů. Jedním z témat jsou etické aspekty politického marketingu, které jsou úzce spjaté s vlivem na voliče.Abstract:
The diploma thesis deals with the questions of how to effectively communicate with voters and how to get them for the election of a political party. It focuses on individual channels of communication mix and their efficiency in communication with voters. It analyses individual forms of communication, the issue of pre-election surveys and possible causes of conflicts. One of the topics is the ethical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u0m5j/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 8. 2020
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jana Bezačínská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně
Tomáš MIKOTA -
Srovnání marketingové komunikace Pirátské strany s ohledem na rozvoj sociálních médií
Eliška Vokálová