Didaktické pomůcky pro děti se souběžným postižením více vadami – Bc. Hedvika RŮŽIČKOVÁ
Bc. Hedvika RŮŽIČKOVÁ
Bakalářská práce
Didaktické pomůcky pro děti se souběžným postižením více vadami
Didactic tools for children with multiple disabilities
Anotace:
Bakalářskou práci tvoří dvě části. Část teoretická se opírá o odbornou literaturu zaměřenou na tématiku tělesného postižení, mentálního postižení, souběžného postižení více vadami a materiálních didaktických prostředků. Cílem praktické části je vlastní výroba didaktických pomůcek a jejich aplikace v praxi.Abstract:
Bachelor thesis consists of two parts. The theoretical part is based on the scientific literature focusing on the theme of physical disability, mental disability, concurrent with more deficiencies and material teaching resources. The practical part is own production of teaching materials and their application in practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Eva Mrázová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKOVÁ, Hedvika. \textit{Didaktické pomůcky pro děti se souběžným postižením více vadami}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/yqflui/.
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Hedvika. Didaktické pomůcky pro děti se souběžným postižením více vadami. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová