Děti jako cílová skupina reklamní manipulace – Kristýna ZVĚŘINOVÁ
Kristýna ZVĚŘINOVÁ
Bakalářská práce
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
Children as a target group of advertising manipulation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je objektivně popsat psychologické působení reklamy, analyzovat marketingové strategie a reklamní manipulaci, a to s akcentem na cílovou skupinu dětí předškolního a mladšího školního věku. Teoretická část se věnuje definicím základních odborných termínů, představení reklamních vlivů, taktik a triků, a psychologickému aspektu těchto manipulačních technik, stejně tak jako …víceAbstract:
The aim of this thesis is to objectively describe the psychological effects of advertising, analyze the marketing strategies and advertising manipulation, all this with emphasis on the target group of pre-school and early school aged children. The teoretical part deals with basic definitons of technical terms, introduction to the effects of advertising, tactics and tricks, and psychological aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 14. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Dobešová Cakirpaloglu, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZVĚŘINOVÁ, Kristýna. Děti jako cílová skupina reklamní manipulace. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Vlivy médií a reklamy na děti jako spotřebitele
Sandra Márová -
Vliv reklamy na rozhodování zákazníka
Petr Čermák -
Statistická analýza působnosti reklamy v médiích
Martina Kratochvílová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE
Vladimír POLÁNKA -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jana Bezačínská