Marketingová komunikace občanského sdružení Rodinné centrum Maceška – Iva Šachlová
Iva Šachlová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace občanského sdružení Rodinné centrum Maceška
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací v prostředí nestátní neziskové organizace. Cílem práce je návrh konkrétních doporučení marketingové komunikace se zaměřením na získání nových klientů. Teoretická část definuje neziskové organizace a uvádí specifika marketingové komunikace v prostředí neziskového sektoru. Praktická část aplikuje poznatky z teoretické části na konkrétní případ občanského …víceAbstract:
The topic of this thesis is marketing communication in non-state nonprofit organisation environment. The task of thesis is suggesting specific solutions of marketing communication with focus on gaining new clients. Theoretical part of the work defines the term of nonprofit organisation and hosts specificities of nonprofit sector marketing communication. Practical part of thesis applies theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/yr2z8d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2014
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠACHLOVÁ, Iva. \textit{Marketingová komunikace občanského sdružení Rodinné centrum Maceška}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/yr2z8d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šachlová, I.
1. 5. 2013