Návrh marketingové strategie Gynekologicko - porodnické kliniky FN Brno – Bc. Kateřina Kaderková
Bc. Kateřina Kaderková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie Gynekologicko - porodnické kliniky FN Brno
Concept of marketing strategies in the Clinic of gynecology and obstetrics, University hospital in Brno
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj marketingové strategie kliniky. Na základě analýzy současného stavu marketingu jsou definovány problémové oblasti a navržena nová marketingová strategie směřující ke zkvalitnění služeb a zefektivnění činnosti kliniky.Abstract:
The thesis is focused on the development of marketing strategy of the clinic. Based on the analysis of the current state of marketing, problematic areas are defined and new marketing strategies, aimed at improvement of the services and higher efficiency of the running of the clinic, proposed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jliaj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: prof. MUDr. Pavel Ventruba, DrSc.
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
E-commerce strategie pro zlepšení konverze eshopu UtopianSeasons.com
Jan Skulina -
Konkurenceschopnost malého podniku, strategie úspěšnosti
Zuzana Kulíšková -
Lisabonská strategie a konkurenceschopnost Unie: úloha lidských zdrojů
Pavel Jiráček -
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Daniel Balov -
Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti
Nikola Hanzlíková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva