Role Instagramu v marketingovém plánu gastronomických podniků s výběrovou kávou – Lucie Labíková
Lucie Labíková
Bachelor's thesis
Role Instagramu v marketingovém plánu gastronomických podniků s výběrovou kávou
The role of Instagram in marketing plan of gastronomic businesses with specialty coffee
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití Instagramu v marketingovém plánu gastronomických podniků s výběrovou kávou. V teoretické části jsou vymezena témata jako marketingový plán, internetový marketing, sociální sítě, Instagram a kávová kultura v České republice. V teoretické části je zahrnuta také metodika výzkumu, která má definovaný cíl a cílové skupiny. Praktická část práce se zabývá vyhodnocováním …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the use of Instagram in marketing plans of gastronomic businesses with specialty coffee. The theoretical part defines topics such as marketing plan, internet marketing, social networks, Instagram and coffee culture in the Czech Republic. The theorecical part also includes research methology, which has defined main goals and target groups. The practical part of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: MSc. Jiří Jón
- Reader: Michal Kajfosz
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LABÍKOVÁ, Lucie. \textit{Role Instagramu v~marketingovém plánu gastronomických podniků s~výběrovou kávou}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/yr9ckf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Analyse des Einflusses von Social Media auf das Kaufverhalten
Lucie POUSTKOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Vliv sociálního prostředí na chování žáků se zaměřením na sexting na sociálních sítích
Veronika John -
Pohled adolescentů na bezpečné chování na sociálních sítích
Kateřina Novotná -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Bezpečnost chování v prostředí sociálních sítí u žáků na 2. stupni základních škol
Barbora Šustková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights