Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh – Bc. Pavlína Bujoková
Bc. Pavlína Bujoková
Diplomová práce
Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh
International Online Market Entry Strategy for Veneo
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze position of an existing company Veneo and suggest an online strategy for setting up a global e-shop. A theoretical part of the thesis introduces a concept Product/market fit oriented towards customers and their needs. Part of the strategy is a digital marketing communications plan; therefore, the theoretical part also provides readers with various tools used in …víceAbstract:
Cílem práce je analyzovat pozici české společnosti Veneo a navrhnout vhodnou online strategii pro rozšíření e-shopu na zahraniční trh. V teoretické části je představen koncept Product/market fit, kdy středem problematiky je zákazník se svými potřebami. Součástí strategie je taktéž online marketingová komunikace, proto i její nástroje, s ohledem na globální působení, jsou v teoretické části popsány …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bujoková, Pavlína. Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje efektivní interní komunikace v době sociálních sítí
Barbora Růžičková -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Návrh online marketingové strategie pro firmu Corden Corporation
Jakub Flek -
Tvorba marketingové strategie internetového obchodu OriginálníBrýle.cz
Filip Šuška -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková