Bc. Pavlína Bujoková

Master's thesis

Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh

International Online Market Entry Strategy for Veneo
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze position of an existing company Veneo and suggest an online strategy for setting up a global e-shop. A theoretical part of the thesis introduces a concept Product/market fit oriented towards customers and their needs. Part of the strategy is a digital marketing communications plan; therefore, the theoretical part also provides readers with various tools used in …more
Abstract:
Cílem práce je analyzovat pozici české společnosti Veneo a navrhnout vhodnou online strategii pro rozšíření e-shopu na zahraniční trh. V teoretické části je představen koncept Product/market fit, kdy středem problematiky je zákazník se svými potřebami. Součástí strategie je taktéž online marketingová komunikace, proto i její nástroje, s ohledem na globální působení, jsou v teoretické části popsány …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bujoková, Pavlína. Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe