Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu – Kristina Hralová
Kristina Hralová
Diplomová práce
Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu
Strengthening the market position of a specific research company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem trhu, budováním vztahů se zákazníky a s tím související komunikací na B2B trhu. Cílem práce je zhodnotit možnosti posílení postavení dané výzkumné společnosti na trhu a navrhnout konkrétní kroky k její revitalizaci, a to pomocí analýzy obchodní činnosti v minulosti, stejně jako zhodnocení současných příležitostí k rozvíjení a obchodní činnosti firmy. Praktická část …víceAbstract:
The Master’s thesis addresses the topic of market research, building customer relationships and related communication in the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the possibilities of strengthening the position of the research company in the market and to propose concrete steps for its revitalization, by analyzing the business activities in the past, as well as evaluating the current opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89198
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová