Marketing na sociálních sítích – Bc. Veronika Farkašová
Bc. Veronika Farkašová
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Social Media Marketing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketing na sociálních sítích. Zabývá se využíváním marketingových nástrojů na těchto sítích v kavárnách Jiná Káva a Café Dvůr. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jenž souvisí s marketingem na sociálních sítích např. marketingový mix, sociální sítě, marketing na sociálních sítích, pojem Facebook Insights, Google Analytics a další. Tato část je zpracována pomocí …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing on social networks. It deals with use of a marketing tools on social networks in the cafes like Jiná káva a Café Dvůr. The theoretical part defines the basic concepts, which is related to marketing on social networks for example: marketing mix, social networks, marketing on social networks, the concept of FB Insights, Google Analytics and others. This part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva