Tereza MIKOVÁ

Diplomová práce

Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty

Lexicon and style of advertising texts fixated on healing products
Anotace:
Tato DP pojednává o slovní zásobě a stylu reklamních textů. Rozborem reklamních textů se pokusíme potvrdit, či vyvrátit profilování stylu reklamy jako samostatného funkčního stylu.
Abstract:
This diploma thesis is focused on vocabulary and style used in the advertisement texts. The style of advertisement has not been exactly defined yet. Analysis of all collected advertisement cuttings should bring some new results and ideas to this discussion. We are interested in fact if it is possible to confirm or disconfirm separating of advertisement genre as an isolated functional style.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 4. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Patrik Mitter, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIKOVÁ, Tereza. Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. pro SŠ ČJ-NJ