Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty – Tereza MIKOVÁ
Tereza MIKOVÁ
Master's thesis
Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty
Lexicon and style of advertising texts fixated on healing products
Abstract:
Tato DP pojednává o slovní zásobě a stylu reklamních textů. Rozborem reklamních textů se pokusíme potvrdit, či vyvrátit profilování stylu reklamy jako samostatného funkčního stylu.Abstract:
This diploma thesis is focused on vocabulary and style used in the advertisement texts. The style of advertisement has not been exactly defined yet. Analysis of all collected advertisement cuttings should bring some new results and ideas to this discussion. We are interested in fact if it is possible to confirm or disconfirm separating of advertisement genre as an isolated functional style.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 29. 4. 2010
- Supervisor: Mgr. Patrik Mitter, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKOVÁ, Tereza. \textit{Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/yscgqw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKOVÁ, Tereza. Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teacher Education / Uč. pro SŠ ČJ-NJ
Theses on a related topic
-
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Jazyk reklamy
Petra Malá -
Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě"
Adéla VEDROVÁ -
Jazyk reklamy
Radim Švancara -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
Lucie Adamiecová