Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty – Tereza MIKOVÁ
Tereza MIKOVÁ
Master's thesis
Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty
Lexicon and style of advertising texts fixated on healing products
Anotácia:
Tato DP pojednává o slovní zásobě a stylu reklamních textů. Rozborem reklamních textů se pokusíme potvrdit, či vyvrátit profilování stylu reklamy jako samostatného funkčního stylu.Abstract:
This diploma thesis is focused on vocabulary and style used in the advertisement texts. The style of advertisement has not been exactly defined yet. Analysis of all collected advertisement cuttings should bring some new results and ideas to this discussion. We are interested in fact if it is possible to confirm or disconfirm separating of advertisement genre as an isolated functional style.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 4. 2010
- Vedúci: Mgr. Patrik Mitter, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKOVÁ, Tereza. \textit{Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/yscgqw/.
Jak správně citovat práci
MIKOVÁ, Tereza. Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Secondary School Teacher Education / Uč. pro SŠ ČJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Jazyk reklamy
Petra Malá -
Jazyk reklamy
Radim Švancara -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
Lucie Adamiecová -
Jazyk v reklamách na nápoje
Kateřina Motýlová