Obsahová analýza postů na sociálních sítích – Bc. Katarína Ťažká
Bc. Katarína Ťažká
Bakalářská práce
Obsahová analýza postů na sociálních sítích
Content analysis of posts on social networks
Abstract:
The main field of bachelor thesis is evaluate situation of communication and competition of individual social networks of company DIREX SK domiciled in Žilina and design improvements. For processing of bachelor thesis will be used primary and secunadary sources of imformation. Secondary sources of information unfold especially from statistics of individual social networks and google analytics. First …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je vyhodnotiť stav komunikácie a konkurencie na jednotlivých sociálnych sieťach firmy DIREX SK so sídlom v Žiline a navrhnúť jej zlepšenia. K spracovaniu bakalárskej práce budú využívané primárne a sekundárne zdroje údajov. Sekundárne zdroje údajov sa odvíjajú najmä zo štatistík jednotlivých sociálnych sietí a Google Analytics. Prvá kapitola bude venovaná charakteristike pojmov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vefdk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Sociálne siete a ich vplyv na správanie súvisiace so zdravím u ľudí so zdravotnými ťažkosťami
Lucia Tupá -
Porovnanie osobnostných charakteristík a životnej spokojnosti medzi aktívnymi a pasívnymi používateľmi sociálnej siete TikTok
Laura Pečnerová -
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Sociálne siete ako komunikačný a marketingový nástroj
Daša Pirková -
Sociálne siete a ich marketingový potenciál pre malé a stredné firmy
Lýdia Šventová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková