Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce – Bc. Radek Široký
Bc. Radek Široký
Diplomová práce
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
Meaning of marketing communication and it's application in promoting a sport event
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovými činnostmi sportovních klubů. Zejména pak činnostmi, které souvisí s propagací sportovních akcí klubu. Teoretická část obsahuje vymezení marketingu a jeho úkoly a význam pro sportovní organizaci. Dále uvádí trendy v oblasti marketingové komunikace v oblasti sportu, vymezuje pojem cílová skupiny a sportovní akce. Aplikační část obsahuje analýzu současného …víceAbstract:
This dissertation deals with the marketing activities of sports clubs. In particular, activities related to promotion of sporting events of the club. The theoretical part contains the definition of marketing and its functions and importance for the sports organization. Furthermore, says trends in marketing communications in the field of sport, defines the concept of target groups and sporting events …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0wc9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková