Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku. – Bc. Aneta Bajglová
Bc. Aneta Bajglová
Master's thesis
Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku.
Use of social media for attracting new customers in selected company.
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se věnuje získávání nových zákazníků pomocí sociálních médií ve společnosti Pytloun Hotels. Tato diplomová práce uvádí čtenáře do problematiky online marketingu na sociálních sítích a představuje konkrétní sociální média a reklamu na sociálních médiích. Současně představuje vybranou společnost a aktuální stav online marketingové komunikace. Rovněž je součástí práce analýza …moreAbstract:
The submitted diploma thesis is devoted to gaining new customers through social media in the company Pytloun Hotels. This diploma thesis introduces the reader to the issues of online marketing on social media and presents specific social media and advertising on social media. It also presents the selected company and the current state of online marketing communication. The work also includes an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAJGLOVÁ, Aneta. \textit{Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku.}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ysvzvn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bajglová, Aneta. Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku.. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights