Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku. – Bc. Aneta Bajglová
Bc. Aneta Bajglová
Diplomová práce
Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku.
Use of social media for attracting new customers in selected company.
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se věnuje získávání nových zákazníků pomocí sociálních médií ve společnosti Pytloun Hotels. Tato diplomová práce uvádí čtenáře do problematiky online marketingu na sociálních sítích a představuje konkrétní sociální média a reklamu na sociálních médiích. Současně představuje vybranou společnost a aktuální stav online marketingové komunikace. Rovněž je součástí práce analýza …víceAbstract:
The submitted diploma thesis is devoted to gaining new customers through social media in the company Pytloun Hotels. This diploma thesis introduces the reader to the issues of online marketing on social media and presents specific social media and advertising on social media. It also presents the selected company and the current state of online marketing communication. The work also includes an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bajglová, Aneta. Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku.. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva