L'analyse marketing de la société ASOPOL s.r.o. – Bc. Alžběta DOKOUPILOVÁ
Bc. Alžběta DOKOUPILOVÁ
Diplomová práce
L'analyse marketing de la société ASOPOL s.r.o.
Market analysis of firm ASOPOL s.r.o.
Abstract:
The Graduation theses theses consider with market analysis firm ASOPOL Ltd., searching, selection and application of new market strategy. The first part describes the theoretical knowledge of market analysis, SWOT analysis, competitive analysis, according to Porter and then segmentation, targeting and positionning. In the second part, ASOPOL Company Ltd. introduced, a defined market, the SWOT analysis …víceAbstract:
Magisterská diplomová práce se zabývá tématem marketingové analýzy firmy ASOPOL s.r.o, hledáním, výběrem a aplikací nové marketingové strategie. V první části jsou popsány teoretické poznatky z oblasti analýzy trhu, analýzy SWOT, analýzy konkurenčního prostředí podle Portera a následně segmentace, targeting a positionning. V druhé části je představena firma ASOPOL s.r.o., definován její trh, analýza …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
144666
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Solenne Danielle Héraut
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOKOUPILOVÁ, Alžběta. L'analyse marketing de la société ASOPOL s.r.o.. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila
Název
Vložil
Vloženo
Práva