Monika Velínová

Diplomová práce

Budování značky společnosti SCA Packaging

Brand building of SCA Packaging
Anotace:
Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.
Abstract:
The aim of my final thesis is to explain important terms which the marketers should know while wanting to build the successful brand. I would like to outline terms as promotion, distribution, indentity and brand value. Furthermore I willfocus on terms such as marketing mix and its parts. The aim of the practical part is to present the firm SCA Packaging and to compare the theory with brand building …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Jaroslav Dibelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34330

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod