Analýza spotřebitelského chování na trhu sdílených kol – Aneta Vaňousová
Aneta Vaňousová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu sdílených kol
Consumer Behaviour Analysis on the Bike Sharing Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování na trhu sdílených kol. Cílem práce bylo zjistit postoje a chování uživatelů sdílených kol ve městě Ostrava, hlavní důvody užívání služby a faktory ovlivňující výběr společnosti. Dále byly také zjišťovány postoje a názory neuživatelů služby. Tato práce popisuje teoretická východiska spotřebitelského chování, charakteristiku trhu sdílených …víceAbstract:
The theme of bachelor thesis is consumer behaviour analysis on the bike sharing market. The aim of the thesis was to identify attitudes and behaviour of bike sharing users in the city of Ostrava, the main reasons for using the service and factors affecting the preference of company. In addition, attitudes and opinions of nonusers were identified too. This thesis describes theoretical basis of consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Monika Motyčková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Adam Vávra -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková