Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Jaroslava Dolejší
Bc. Jaroslava Dolejší
Bachelor's thesis
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Abstract:
Práce pojednává o etice a marketingové komunikaci. V teoretické části práce vysvětluje a popisuje marketing, marketingovou komunikace a etiku, včetně jejího vliv na každodenní život a marketingovou komunikaci. V aplikační části sleduje rozhovory se třemi generacemi obyvatel České republiky. Dotazníky byly kvalitativní a zkoumaly vnímání marketingu a jeho etických aspektů. Následně byly rozhovory rozebrány …moreAbstract:
This thesis is about ethics and marketing communication. In Theoretical part, thesis explains and describes marketing, marketing communication and ethics. It is also talking about its influence on everyday life and marketing communication. In Applicational part, there are interviews with three generations of inhabitants of Czech republic. Interviews were qualitative and they researches how marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z1ehg/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2019
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z
Helena Černovská