Iveta Folvarčná

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu poradenské společnosti

Marketing Mix Analysis of the Consulting Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat základní a rozšířené nástroje marketingového mixu poradenské společnosti Flex Consulting s.r.o. působící v Ostravě. Provedlo se elektronické a telefonické dotazování s klienty. Bakalářská práce obsahuje i vyhodnocení výzkumu. Dále jsou rozepsány doporučení a návrhy, které mají pomoci ke zlepšení marketingových nástrojů, jež povedou k maximální spokojenosti klientů …více
Abstract:
The aim of bachelor thesis was to analyze basic and advanced tools of marketing mix of consulting company Flex Consulting Ltd. in Ostrava. We carried out online and telephone research with clients. Bachelor thesis includes an evaluation of the research and detailed recommendations to improve marketing tools that will lead to maximum customer satisfaction at future meetings with a consultant.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Markéta Zajarošová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod