Bc. Kateřina Šůstková

Master's thesis

Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora

Film Marketing in the Czech Republic from Perspective of the Viewers and Film Distributors
Abstract:
Tématem diplomové práce je "Filmový marketing v České republice z pohledu diváka a filmového distributora". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z dané oblasti, včetně aplikace marketingového mixu v marketingu audiovizuálních děl. Praktická část ana-lyzuje filmový trh v České republice a následně pak jaké marketingové nástroje a kanály jsou nejúčinnější z pohledu filmového distributora …more
Abstract:
The topic of this thesis is "Film Marketing in the Czech Republic from the Viewer and Film maker". The theoretical part contains a summary of basic terms from the given area, includ-ing the application of marketing mix in the marketing of audiovisual works. The practical part analyzes the film market in the Czech Republic and then what marketing tools and channels are most effective from the perspective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šůstková, Kateřina. Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe