Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora – Bc. Kateřina Šůstková
Bc. Kateřina Šůstková
Master's thesis
Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
Film Marketing in the Czech Republic from Perspective of the Viewers and Film Distributors
Abstract:
Tématem diplomové práce je "Filmový marketing v České republice z pohledu diváka a filmového distributora". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z dané oblasti, včetně aplikace marketingového mixu v marketingu audiovizuálních děl. Praktická část ana-lyzuje filmový trh v České republice a následně pak jaké marketingové nástroje a kanály jsou nejúčinnější z pohledu filmového distributora …moreAbstract:
The topic of this thesis is "Film Marketing in the Czech Republic from the Viewer and Film maker". The theoretical part contains a summary of basic terms from the given area, includ-ing the application of marketing mix in the marketing of audiovisual works. The practical part analyzes the film market in the Czech Republic and then what marketing tools and channels are most effective from the perspective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŮSTKOVÁ, Kateřina. \textit{Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/yuregz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šůstková, Kateřina. Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Destination placement jako nástroj propagace regionu
Tereza Jägerová -
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Lenka Sedlářová -
Projekt propagační kampaně vybraného audiovizuálního díla se zaměřením na trailer
Vendula VELÍSKOVÁ -
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Jitka Strejčková -
Společně k dílu, společně k jídlu: Filmová propagace a dobové koncepty zdravého životního stylu v letech 1945–1959
Eliška Malečková -
Komparace distribuce studentských filmů na FAMU a Národní filmové škole v Lodži
Barbora Skoumalová -
A24 - Umění filmové distribuce
Marek Dusil -
"A zázrak se nekoná!" Distribuce a uvádění českého filmu ve Francii po roce 1989
Lada Žabenská