Rozvíjení geometrické představivosti žáků primární školy prostřednictvím manipulativních činností – Mgr. Dana Augustýnová
Mgr. Dana Augustýnová
Diplomová práce
Rozvíjení geometrické představivosti žáků primární školy prostřednictvím manipulativních činností
Developing geometric imagination of pupils of primary school through manipulative activities
Anotace:
Diplomová práce „Rozvíjení geometrické představivosti žáků primární školy prostřednictvím manipulativních činností“ si klade za úkol zpracovat soubor aktivit (pracovních listů) zaměřených na fyzické manipulace směřující k rozvoji prostorové představivosti žáků primární školy. Tyto činnosti jsou také zaměřeny na rozvoj jemné motoriky a na logické, kombinační a abstraktní myšlení žáků. Jednotlivé aktivity …víceAbstract:
The Diploma thesis “Developing Geometric Imagination Elementary School Pupils through Manipulative Activities " is tasked to handle the file of activities (worksheets) aimed at the physical manipulation aimed at the development of spatial imagination of elementary school pupils. These activities are also focused on the development of fine motor skills and logical, combinational and abstract thinking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rutay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Mgr. Eva Nováková, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AUGUSTÝNOVÁ, Dana. \textit{Rozvíjení geometrické představivosti žáků primární školy prostřednictvím manipulativních činností}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/yuuq61/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ