Motivace k učení a seberozvoji u dětí využívajících sociálně aktivizační programy pro rodiny s dětmi – Bc. Anna SOSÍKOVÁ
Bc. Anna SOSÍKOVÁ
Bakalářská práce
Motivace k učení a seberozvoji u dětí využívajících sociálně aktivizační programy pro rodiny s dětmi
Learning and Personal Development Motivation of Children of Dysfunctional Families.
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem motivace k učení a seberozvoji u dětí využívajících sociálně aktivizační program pro rodiny s dětmi. Práce si kladla za cíl popsat, zda program doučování při Rodinném centru U Mloka pomáhá u doučovaných děti zvyšovat motivaci k učení, a dále jaké jsou konkrétní motivační činitele tohoto programu. Výzkum v rámci naší práce byl prováděn na pěti dvojicích …víceAbstract:
This bachelor thesis concerns learning and personal development of children using social stimulation services. Work aimed to describe whether tutoring program at the family center helps these children with increase motivation for learning, and what are the specific motivating factors of this program. Research in the context of our work was carried out on five pairs of children and their voluntary teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ondřej Skopal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOSÍKOVÁ, Anna. \textit{Motivace k učení a seberozvoji u dětí využívajících sociálně aktivizační programy pro rodiny s dětmi}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/yv53j4/.
Jak správně citovat práci
SOSÍKOVÁ, Anna. Motivace k učení a seberozvoji u dětí využívajících sociálně aktivizační programy pro rodiny s dětmi. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků 1. stupně ZŠ V. Kl. Klicpery v Novém Bydžově
Lenka Králíčková -
Školní sebepojetí u nadaných dětí ve speciálních a běžných třídách
Michaela REŽNÁ -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Vývoj osobnostních charakteristik a sebepojetí školní úspěšnosti v mladším školním věku
Lucie VÁCHOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole
Šárka PINKAVOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti u dětí se specifickými poruchami učení.
Terezie HOUDKOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení
Veronika PODHAJSKÁ -
Výkonová motivace a sebepojetí školní úspěšnosti u žáků základní školy
Michaela JELÍNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva